Translate

ponedeljek, 17. avgust 2020

Po Sloveniji - Planica in Ciprnik (4.-5- julij 2020)

 Vikend pobeg. 


Tokrat v Planico.


Parkirala na parkirišču za avtodome v Planici (12 € na noč).

4. julija sem tako štartala še pred vročino na bližnji Ciprnik. Pot krasna, označena, večino časa senčna.

Super razgledi na Planico in z vrha tudi na Jalovec in okoliške planine.

pot na Ciprnik






Naslednji dan sem se odpravila še na sprehod v Tamar ter do izvira Nadiže.






Popoldan pa sem imela rezerviran Zip - line s Planiške velikanke 😁.

Toplo priporočam. Sicer mi je nad vzletiščem skoraj zmanjkalo sape od strahu, potem nad letalnico pa samo še čisti užitek. 

Nekaj adrenalinčka pa mora bit. Brez prestanega strahu sploh ne bi bila prava atrakcija 😂😂😂.

zip line Planica

Krasen, sončen, vroč in adrenalinski vikend se je tako zaključil. Jaz pa srečna 💖.


Uživajte.

Ni komentarjev:

Poljska - september 2023

Plan je bila Grčija septembra, pa so jih letos na žalost prizadele hude poplave, tako da se v zadnjem trenutku morala spremeniti načrt in iz...