Translate

nedelja, 13. junij 2021

Po Sloveniji - Duplek (11.- 13. junij 2021)

 

Ta vikend pa v Duplek. Nekje sem zasledila, sicer že nekaj časa nazaj, da se tu da parkirat avtodom. In res, v okviru Rekreacijskega centra gramoznica, je na voljo tudi nekaj parkirišč za avtodome (brezplačno ... brez oskrbe).



Tu se nahaja tudi Wake park Dooplek . Enkrat se vrnem še na tečaj wakanja .... ko bo še moja leva rama sodelovala 😄. Ko ene gledaš se itak zdi tako enostavno 😋.





Urejen je park za izboljšanje motoričnih sposobnosti (ali po domače ... en kup igral za otroke 😁).



Na koncu wake parka pa se nahaja še aquapark. Tole gramoznico so res super zrihtali. Toliko enih dejavnosti na kupu, za mlade in še mlajše 😄😎. Drugi del gramoznice pa je namenjen ribičem.



Moj plan pa je bil Dravska kolesarska pot od Maribora do Ptuja in nazaj. No bolj natančno od Dupleka do Ptuja, nazaj pa čez Starše do Maribora in nazaj v Duplek.



Ta del od Maribora do Ptuja preko Dupleka je res bolj gori-doli, ampak nič drastičnega. Pot vseskozi poteka po asfaltu in po večini po manj obremenjenih cestah.





Mi je pa pot iz Ptuja do Maribora preko Starš mnogo bolj všeč. Večinoma poteka med polji, po kolovozih vmes tudi med drevesi (malo sence paše na tak vroč dan 😄). Pot po tej strani je večinoma ravninska in vse kar trpi je zadnjica (več kot 4 ure na kolesu zame ni malo 😅).





Nedelja pa spet namenjena pohodu. Čisto nepripravljena in brez idej sem brskala po Google maps in našla - dovolj blizu - grad Vurberk in hrib Grmado.



Ob poti kar nekaj štorkelj. Tole gnezdo mi je bilo še posebej všeč.



Navigacija me vodi ob glavnih cestah, dokler me (poleg navigacije) v hrib ne usmerijo tudi rumene table. Seveda jim sledim, z glavne ceste zavijem na makadamsko in vse je lepše.... dokler ... po nekaj sto metrih ta pot ne pripelje na dvorišče neke hiše 😁. Oznak in tabel nikjer, navigacija pa spet nekaj po svoje. Prijazni domačinki sta mi pokazali pot naprej, ki gre dejansko samo ravno, čez travnik, mimo te hiše in v gozd. Tu prvič zagledam te rumene markacije. Nisem se preveč obremenjevala in sem jim sledila. Če so markacije ... nekam me bodo že pripeljale 😊 .




Pot je idealna za tiste, ki bi radi nabirali koprive 😁 Že moji stari starši so dejali, da tam kjer te piči kopriva ne boš imel revme. Na mojih nogah je še nekaj dodatnih mest za katere me sedaj revma res ne skrbi 😂. Kljub temu, da pot očitno ni veliko obiskana, označena pa je dobro. Več poti se združi in druga je že urejena. Od tu dalje gre brez težav.



Po pričakovanjih me pot srečno pripelje do gradu Vurberk. Okrog gradu imajo lepo urejene informacijske table z opisom gradu skozi zgodovino. Sedaj je prostor namenjen raznoraznim prireditvam. Razgled z vrha pa ...




Z gradu pa dol po stopnicah in preko glavne ceste v drugi hribček (levo mimo pokopališča). Kratka pot in že si na Grmadi.




Še nazaj do avtodoma nekih 5 - 6 km. Vsega skupaj se je nabralo nekaj čez 15 km ... to pa res ni predaleč 😂.
Ko sem prišla domov sem pogledala kaj so te rumene markacije in menda gre za označbo Marijine romarske poti. Pot naj bi vodila iz Poljske, čez Slovaško, Avstrijo ter delno tudi preko Slovenije in na Hrvaško. Del ki bi bil tu primeren je od Zg. Dupleka do Vurberka. Žal pa sem jo prehodila le en del, saj prej tega nisem opazila. Je pa super, ker poteka izven najbolj prometnih poti. Žal tudi nisem našla nobene spletne strani, kjer bi bile te poti vrisane.


LP od mene
Uživajte kjer koli ste.😎




1 komentar:

Robert Metličar - Metlca pravi ...

Dobra ideja za vikend - HVALA :-)

Poljska - september 2023

Plan je bila Grčija septembra, pa so jih letos na žalost prizadele hude poplave, tako da se v zadnjem trenutku morala spremeniti načrt in iz...