Translate

nedelja, 27. marec 2022

Po Sloveniji - PZA Hrpelje in s kolesom v Trst (25. - 27. 3. 2022)

Končno sončen in že skoraj vroč vikend. Res je bil že čas da malo peljem moj avtodomek na sprehod 😁.

PZA Hrpelje mi je bil simpatičen že v jeseni, tako sem se sedaj vrnila. Tu je namreč, poleg izhodišča za Slavnik, tudi izhodišče za kolesarsko pot iz Kozine v Trst.

O kolesarski poti Kozina - Trst


Če ima še kdo kako idejo kam iz tega izhodišča ... se priporočam za ideje.


Gre za nekaj več kot 19 km dolgo pot, ki v teh km premaga cca. 500 m višincev. 

Pot je večinoma makadamska in ponekod te konkretno pretrese. Navzdol grede bremzaš (no, vsaj jaz .... za druge pa seveda ni ovir 😃), nazaj grede pa lepo počasi v klanček. Obratni vrstni red bi bil seveda primerenejši 😏.  Po poti navzdol mi je zaradi tresenja odpadel še telefon in to skupaj z nosilcem. Še dobro da sem to pravočasno opazila in se vrnile le kakih 50 m nazaj ponj. Največja sreča .... telefon brez praske 😁. 

Za prvi podvig letos idealno 😂. 

Spodaj pa še nekaj slikic s poti.














3 komentarji:

Robert Metličar - Metlca pravi ...

Ta prav vikend si izbrala, pa lepo turo :-)
Pripenjam ti stran, kjer imaš še par možnih poti, mal preglej če je kaj primernega. Drugače pa je tale komoot zelo uporabna zadeva za iskanje izletov (peš, kolo...)
https://www.komoot.com/discover/Hrpelje-Kozina/@45.6033200%2C13.9477700/tours?sport=touringbicycle&distance=5

mojchka pravi ...

Mitski park Rodik je blizu, pa malo daljši pohod (ali pa kolesarki izlet) na Kokoš se da narediti.. lepi kraji so to.

Katja pravi ...

Najlepša hvala obema :-D Bomo še hodil v te konce .... super :-) :-)

Poljska - september 2023

Plan je bila Grčija septembra, pa so jih letos na žalost prizadele hude poplave, tako da se v zadnjem trenutku morala spremeniti načrt in iz...