Translate

nedelja, 22. maj 2022

Po Sloveniji - Kamp Soriška planina in okoliški hribi (20. 5. - 22. 5. 2022)

 

Za tak krasen in vroč vikend ni boljšega kot pobeg v hribe 😀 Za to ... Soriška planina. Parkirala sem kar v tamkajšnjem kampu.
Pri teh temperaturah že v maju se sprašujem kakšno bo šele poletje😱.



Za soboto je plan Ratitovec oz. vrh Altemaver



Krasna pot. Jaz pa ne bi bila jaz, če ni spet vsaj malo zašla. Naredila sem le manjši ovinek, saj sem spregledala markacijo že na začetku - takoj po prečenju hudournika bi namreč morala zaviti levo, pa sem nadaljevala ravno. Prišla sem do asfaltne ceste in malo naprej zagledala lepo makadamsko cesto. Odločila sem se, da ji sledim, saj je v opisu poti zapisano, da se pot kasneje priključi makadamski cesti. Z malo sreče, bi lahko bila to ravno ta cesta. In res ... kmalu spet naletim na markacije 😁. Lucky me.


Pot pa krasna, razgledna in polna cvetočega cvetja 💖





Ob poti greš še mimo več vrhov.

Kačji rob


Kremant



in končno Altemaver





(razgled iz bunkerja ob poti)

Popoldan pa uživanje na sončku s knjigo.

Ponoči nas je prešla napovedana fronta ampak le z nekaj kapljicami dežja 😄.

Kljub vsemu sem se zbudila v megleno jutro. Ko je okoli devete ure vsaj malo kazalo na sonček pa še na drugo stran v hrib. Možic - Slatnik in Lajnar. Simpatična krožna tura, ki bi jo v lepšem vremenu podaljšala še na Šavnik in morda Dravh (morda kdaj drugič 😊).




Na Možica po direktni poti.


Na vrhu je ogromno označenih poti po Rapalski meji. Gre za mejo, ki je nastala s podpisom Rapalske pogodbe 12. 11. 1920 med Kraljevino Italijo in Kraljevino SHS v mestu Rapallo in po kateri je Italiji pripadla tretjina slovenskega ozemlja. Več o tem lahko preberete tukaj.




(stara kasarna .... danes prostor za ovce)


Nato pa še mimo Slatnika....




.... do Lajnarja ...



.... in potem domov 😀.


3 komentarji:

Robert Metličar - Metlca pravi ...

Je dobro na Sorici in okolici, ane ;-)

Katja pravi ...

Vama je to ziher prebliz da bi z avtodomom gor hodila :-) Je pa res lepo ... ni kaj :-)

Robert Metličar - Metlca pravi ...

Ni preblizu, je že v sosednji občini 🙂. Včasih paše da se ni treba daleč vozit, pa je vseeno luštno. Sploh poleti, ko zbežiš pred vročino.

Poljska - september 2023

Plan je bila Grčija septembra, pa so jih letos na žalost prizadele hude poplave, tako da se v zadnjem trenutku morala spremeniti načrt in iz...